luni, 6 februarie 2012

A picat piticul

Deschid și eu azi mess-ul, ca orice om, și întreb un pretenaş: "Dude, ce ați făcut azi la școală?"(sunt răcit) la care el: "Man, lasă asta! Ai văzut ce a făcut Boc?" eu, neîncrezător, știind că nu prea se uită tipul la politică, întreb "Ce?" "Și-a dat demisia". Nu l-am crezut și zic, ia să dau un search pe goagal. Ce să vezi? A "picat" omul.
Mai vorbim noi ce vorbim, apoi aprofundez subiectul și dau de tanti Udrea care îl lăuda de nenea Boc că mare om, mare caracter, că el e singurul care, citez: "va rămâne în istorie" ca un prim-ministru care "a reuşit să salveze România". Mai citesc o data. Poate m-a obosit răceala și nu am văzut bine. Dar nimic. Și la a două încercare tot asta zice. Poate așa o fi și eu am trăit în altă țară timp de 2-3 ani de când încălzește Boc scaunelul prim-ministrului.
Dar stați că asta nu e tot. Cică Boc a plecat onorabil, sau ceva, și "lasă locul unui guvern mai bun". Doamnă Udrea, nu ați făcut cumva parte din guvernul Boc 7 sau cât s-a ajuns acum? Și ce ziceți? Că lasă locul unui guvern mai bun? Adică dumneavostră nu sunteți destul de bună? Nu pot crede așa ceva...ȘOC! ȘOC! de trei ori ȘOC!

Un comentariu:

  1. Chiar daca tema aleasa de tine este una cat se poate de comuna, critica si obiectivismul, venite de la un copil, care abia daca stie cu ce se mananca politica si in pauze joaca saboteur, ma fac sa imi pun sperante in tineretul romanesc. Poate ca nu ti-ai ales bine cariera in medicina? Ar fi pacat ca scrierea sa ramana doar la nivel de hobby, intrucat te asemeni lui Cicero, un Cicero in epoca media. Sau poate iti vei imbina cele doua drumuri, urmand exemplul parlamentarului de Iasi, dr. Ciuhodaru.

    Oricum ar fi, iti urez multa bafta. Bravo, bravo, de 3 ori bravo!

    RăspundețiȘtergere